26. června 2013 v 16:19 | Alice Shinshekli |  Recenze

Autor: Cassandra Clare
Vydání: 31. srpna 2010
Stran: 496 (vázaná edice - originál)
Postava na obálce: Will
Série: Infernal Devices

Anotace:
Šestnáctiletá Tessa Grayová je sirotek a její klidný život je otřesen, když náhle zmizí její starší bratr Nathaniel a ona zůstane úplně sama. Její hledání jí zavede až do viktoriánského Londýna a tamnějšího nebezpečného nadpřirozeného podsvětí, kde se nefilimové potýkají s polovičními démony - podsvěťany. Když se Tessa dozví, že ona sama je podsvěťan, misí začít důvěřovat svým přirozeným nepřátelům, démonům zabíjejících Lovcům stínů, pokud vůbec někdy chce najít svého bratra. Rozpolcená mezi krásným Willem, lovcem, který skrývá děsivé tajemství, a oddaným Jemem, jehož závislost na démoních drogách ho pomalu níčí, musí Tessa sebrat všechny své síly, pokud chce vypátrat svého bratra a přežít v tomto novém smrtícím světě.
Můj názor:
Tak do téhle knižní série jsem se úplně zamilovala. Četla jsem jí, protože je Spint-off na The Mortal Instruments. Zpočátku se mi to zdálo dost podobné. Tessa jako Clary, Will jako Jace, ale později se to rozjelo.
Myslím, že se spisovatelka snažila napodobit způsob, jak se Clary dostala do Institutu, ale pro Tessu je to jiné, protože je podsvěťanka.
A taky se mi líbí, že je to psané před přibližně 160 lety a Cassandra tam ukazuje rozdíly mezi civily a Lovci stínu v té době (Například Lovci méně diskriminují ženy.).

1 člověk ohodnotil tento článek.